Hjælp og FAQ

Hvad er WoltGear.dk? 
Woltgear.dk er en webshop administrated by Wolt Danmark Aps. for kurerpartnere på Wolt-platformen.

Wolt leveringsudstyr

Webshoppen tilbyder produkter, vi mener vil gøre oplevelsen af at levere med Wolt endnu bedre. Vores leveringsposer overholder danske fødevareregler og giver et sikkert valg for alle, der ønsker at levere mad på Wolt-platformen. 

Beklædningen er ligeledes funktionel og bygget til det danske vejr.


Hvem kan bestille gear?  

Wolt Courier Partners kan bestille gear fra webshoppen. Wolt Courier Partner har adgang til Wolt-platformen og er registreret og godkendt af de danske fødevaremyndigheder til at levere fødevarer i Danmark. 


Skal jeg købe Wolt-udstyr?

Nej, valget er dit! Vi anbefaler, at du sørger for, at dit madleveringsudstyr overholder de danske regler for madlevering. 


Hvem håndterer min online ordre? 

Vores lagerpartner pakker din ordre. GLS sender din ordre til det nærmeste GLS afhentningssted eller direkte til din adresse. Der kan forekomme andre leveringsgebyrer.


Hvor lang tid vil der gå, før min ordre ankommer?

Levering kan tage op til 2-3 hverdage. Du vil modtage e-mail- og SMS-beskeder om leveringsadresse og forventet ankomst fra GLS.


Jeg har bestilt mit udstyr, men har ikke modtaget en GLS-meddelelse

Vores lagerpartner pakker og afsender gear hver hverdag fra 8:00-16:00. 

GLS sender en e-mail og SMS-besked, når de modtager din pakke fra lageret og den er på vej. 


Hvordan kan jeg spore min ordre? 

Du kan spore din ordre fra fakturaen modtaget via e-mail eller via sporingsnummeret sendt af GLS.


Hvordan kan jeg annullere min ordre? 

Kontakt os via kontaktsiden på vores hjemmeside eller direkte i Wolt Partner-appen.

Hvordan kan jeg returnere uønskede varer? 

Du kan returnere alle varer gratis til os inden for 28 dage efter modtagelse af din ordre. Sørg for, at alle varer er i deres originale stand.

Vi refunderer dig inden for 14 hverdage.

Du kan returnere dine varer hos os returportal.

Indtast din e-mail og ordrenummer (du kan finde det i din fakturamail) på vores returportal og vælg de varer, du ønsker at returnere. 

Når du har modtaget retursedlen på e-mail, skal du pakke dine uønskede varer og aflevere dem i en GLS pakkeshop.  

Hvad betyder "i original stand"? 

Den originale stand betyder, at du kan prøve eller prøve den vare, du har modtaget, men den har ingen tegn på brug. Af hygiejne- og sikkerhedsmæssige årsager kan vi ikke acceptere cykelhjelme tilbage.

Jeg har ikke modtaget min returbekræftelsesmail.

Kontakt venligst Wolt-support i Wolt-partnerappen, hvis du ikke har modtaget en returbekræftelsesmail inden for 14 hverdage. Vi vil svare dig hurtigst muligt. Angiv venligst oplysningerne nedenfor.

  • Dit ordrenummer
  • Hvilke varer er blevet returneret
  • Retur dato
  • Leveringsreferencenummer (f.eks. GLS fra en anden kurer eller posttjeneste)

 

Jeg har modtaget en beskadiget eller defekt vare.

Vi beklager, hvis du har modtaget en defekt vare.Du kan returnere en beskadiget/defekt vare til os i op til 2 år fra modtagelsen.

Kontakt os via kontaktsiden på vores hjemmeside eller direkte i Wolt Partner-appen.

Eller returner varen via returlinket: https://wolt.webshipper.io/returns_public/1 

Vi vil meget gerne have feedback fra dig på den defekte vare. 

  • Hvor meget er varen blevet brugt? (f.eks. kom den beskadiget, brugt fem gange)
  • Hvad er problemet med produktet? (f.eks. knækket lynlås, skulderstropper)
  • Du er velkommen til at sende billeder til at beskrive problemet.

 Tak, fordi du hjælper os med at forbedre vores produkter.

Jeg har brug for en anden størrelse. Hvornår er varen på lager igen?

Vi overvåger og opdaterer løbende vores lager. Hvis vi mangler noget, så kontakt os på vores kontaktside.