Spor din ordre

Efter din ordre er sendt, kan du følge dens rejse.

Du modtager en forsendelsesbekræftelse via e-mail fra vores lager, når din ordre er på vej; klik blot på dit sporingslink i e-mailen for at se den opdaterede sporing. 

1. Spor din ordre

Du vil modtage en forsendelsesbekræftelse på e-mail fra vores lager, når din ordre er på vej. Klik på dit sporingslink i e-mailen for at se den opdaterede sporing. 

Du kan også spore din ordre via de GLS-meddelelser, du vil modtage under hele leveringsprocessen. 

Hvis sporingen ikke viser nogen opdateringer eller er tom, skal du tillade indtil din forventede leveringsdato, før din ordre kan leveres. Der kan være en forsinkelse med at opdatere dit sporingslink, men det bør snart opdateres.

2. Kontrol af den forventede leveringsdato

Du kan finde den forventede leveringsdato i din bekræftelsesmail. 

Husk, at din ordre kan ankomme lidt før, på datoen eller lidt efter din forventede leveringsdato.

For at tjekke status for din ordre skal du klikke på bekræftelsesmailen og den pakke, du vil spore

 

3. Venter du stadig på din ordre?


Tillad et par ekstra dage for din ordre at blive leveret (især i travle tider som sort fredag eller visse helligdage).

GLS gør altid deres bedste for at få din ordre til dig så hurtigt som muligt.
Brug sporingslinket for at få de seneste opdateringer.

Hvis din ordre ikke ankommer, bedes du kontakte Wolt via Courier Partner-appen eller på vores kontaktside.